sobota, 30 sierpnia 2014

Bohaterowie



Perrie Louise Edwards
||21||
||singer||
"Nie wiem kiedy było lepiej. Kiedy nie wiedziałam o nich czy teraz gdy znam tą bolesną prawdę"
"On jest wymarzonym kochankiem milionów nastolatek więc czemu nie mógłby być moim?"

 Zayn Javadd Malik 
||22||
||singer||
"Nie wiem jak mogłem stracić je obie, ale teraz już wiem, że nigdy nie popełnię tego błędu"
" Kogo zabić pierwszego? Kurwa jestem rozdarty"

Jade Amelia Thirlwall
||22||
||singer||
"No co no? Wytłumaczę mu, że się nie udało"
"Powiedział, że pożyczyła, a już nie oddał. Mama mówiła nie ufaj farbowanym chłopakom"


Niall James Horan
||21||
||singer||
"Mojego syna najpierw nauczę grać w koszykówkę a później w nogę. No i na końcu gitara"
"Mamy tyle do nadrobienia! Wyczuwam tyle nie przespanych nocy"

Connor Louis Anderson
||21||
||student||

"Zdradziła mnie z arabem! Wiesz jak się wtedy poczułem?! Nie panowałem nad sobą"
"Dziecko im się udało. Przez tyle czasu wmawiałem sobie, że to jednak ja jestem ojcem"


Jack Jordan Plumer
||22||
||mechanic||
"Nasz związek był bez przyszłości. Ona częściej wypowiadała "Zayn" niż "Jack""
"Ukrycie było podniecające, ale dziecko już nie"
|♥INNI♥|

3 komentarze:

  1. Zapowiada się naprawdę świetnie^^
    Szkoda, że zaczniesz go pisać dopiero w styczniu, 2015 :/
    Hm, sądzę,że zapomnę adres bloga, więc możesz poinformować mnie na moim blogu o tym, że pojawił się prolog/pierwszy rozdział?
    Z góry dziękuje, kocham, i pozdrawiam^^
    http://the-last-two-months-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że będziesz czytać ^^
      Jest także mała zmiana planów :D Prolog powinien pojawić się już 29/30 września :*
      Także kocham, pozdrawiam no i dziękuję, że będziesz czytać <3

      Usuń
  2. I ty nie umiesz pisać bohaterów...... :')
    Co ja będę pisać skoro wiesz, że świetnie?
    No cóż napiszę to po raz 963684734, że świetnie, misiek!:*

    Much Love ♥
    O. x

    OdpowiedzUsuń